2011/03/29

20110329 Retorn als origens...Colell, Segarreta ...

Vaig quedar amb el Colell per sortir amb bici i quan arribo al Rosa , el trobo arrepenjat a la barra i em diu que si no fos per la meva trucada aquestes hores s'hi hagués girat i encara estaria dormint! El temps pinta malament , malament , tenim tots els números per mullar-nos...o no! Mai se sap !
Sols hi ha el Colell i el Bacardit , com en els vells temps , feia gairebé quatre anys que no anavem plegats!
L'altre colla que hi ha al Rosa són els caminaires que estan fent el cafetonet  i temps. Després de que el Virreta , em recordi alguna caminada de les sonades amb pluja de cap a fi , finalment decidim sortir . Ja ens ha costat prou , si ho sé em quedo a veure la F1!. Cap o anem ? Doncs cap a Ponts (a on sinó !).
Quan el Segarreta olora la baixada , no sé com nassos s'ho fot però baixa com un llamp. Total que passat la rotonda de l'eix amb un girar d'ulls ens fot un grapat de metres ...i ni es digna a pedalar el tio!
Poc a poc la por a mullarnos va desapareixent i arribem al Xalet de Ponts secs i estalvis .De fet si volem començar a preparar la PBP , anem pensant que el motiu de que el color predominant de la Bretanya sigui el verd , alguna explicació tindrà , no?  A més a més quina altra utilitat tenen els parafangs SKS que duc. Definitivament l'edició del 2007 va deixar empremta...
Fem un esmorçar "ràpid", dels nostres ...una horeta ! i tornem cap a Calaf , ja surt el sol i la roba que portem ens va sobrant poc a poc , un matí perfecte per anar en bicicleta , qui ho hagués dit a primera hora del matí.
Fuig Tomas Molina !

2 comentaris:

  1. Hola !! EStic buscant siencara hi ha la MASIA DE L'INDIANO de els Prats de Rei, que si no m'equivoco la menciones pel blog pero no ho trobo, faig ARBRE GENEALOGIC DE LA FAMILIA BACARDIT de Calaf i pobles propers, i vivien a la Masia de l'indiano, pots dir-me on esta i si tens fotografies? Mercii!!
    lilibacarditpou@gmail.com

    Srta. Bacardit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola ,
      t'he passat per gmail la informació que disposo.

      Salut i sort en la recerca !

      Elimina