2011/03/06

20110306 A Rajadell hi falta gent !

Avui som poqueta gent de la MTB i tot i així ens costa posar-nos d'acord sobre on podem anar ! Finalment en Joel proposa per enèsima vegada anar a Rajadell....i som-hi !
L'Isi diu que no està gaire fi, no sabem si degut a la lumbalgia que va tindre a mitja setmana o bé els "estragos" d'ahir nit al Carnestoltes de Sallent ...Isi , ja no tenim edat de fer quines bestiesses !
Anem xino-xano fins la trialera de l'Espona on el breu pique amb el Joel té això : caracter de breu, quan ens enganxem amb el Gerard i ... patam , tots dos per terra ! I la feinada per desenganxar els mitjons del Gerard del meu plat ...No fotem , no fotem que aviat farà un any que una granota em va fotre un bon susto!

Quan estem encara refent-nos de l'ensurt passsa en Jaume Roig que va cap el Castell de Boixadors. Continuem pedalant un trosset junts però l'Isi ens diu que va molt malament i que l'esquena li fa molt mal. S'arribarà fins el final de la trialera i tirarà cap a Calaf. Com diria en Rafeques "no es pot matar tot el que és gras"...
Protesta d'en Joel que sense l'Isi diu que no sap ben be com s'arriba a Rajadell. Ai carai quin guia ! Ara si que estem arreglats !
En Jaume s'encara per pujar cap el castell i nosaltres tirem per la pedrera fins sortir a cal Moliner de Boixadors on enfilem cap a cal Camps , tot començant a trobar marques de l'edició d'enguany de la Marató d'Aguilar. Anem un tramet improvisant però la cosa encara ens surt força bé , i finalment després de trobar un cami-sender força interessant ens arribem a la pista asfaltada que dona al coll del Pallarés. Missión cumplida , ara el recorregut ja em resulta més familiar .
Travessem la carretera i agafem el cami que va carenat cap a Fonollosa. Just quan som a l'indret davant el castell d'Aguilar , el Joel  (  o millor la seva roda ) diu prou !.Ha costat el seu però al final decideix canviar el seu tubuless que de tant en tant li dona per perdre aire i decideix posar una cambra. Si a les curses tarda el que ha tardat amb nosaltres , decididament o no punxava mai o si punxava recuperava de nassos , doncs vint-i-cinc minuts no són ...un plis-plas que digue'm!
Després de l'avaria continuem tot baixant fins gairebé les cases de Fonollosa , passem per costat del camp de plaques fotovoltaiques i emprenem la ruta en direcció a cal Xamal. Quan hi arribem comencem a baixar pel preciós sender que està força trillat i marcat de passar-hi pels Anbasos. Així anem baixant cap els plans de Rajadell fins arribar al pont d'abans de l'estació on ens trobem la gent de les obres que fan jornades maratonianes ...fins i tot avui diumenge!
Aqui mentre la resta va cap el restaurant a fer l'esmorçar , jo inicio el meu retorn per carretera fins a Calaf , donant per acabada per avui la historia ciclista ...o gairebé ,  de fet acompanyar al Sergi a anar en bici sense rodetes en ben dinat em deixa l'esquena més baldada que la volteta matinal !.