2011/11/27

20111127 BTT Cursa de l'Esquiador Vallbona d'Anoia

Definitivament aquesta cursa enguany ja començava malament , inclús a les inscripcions.
Tot i que hi participo des de l'any 93 , al llegir al llibret la normativa sols veig la negreta i no me n'adono que era el dia d'inici via web i m'hi presento la setmana abans. Sort que no era l'únic ...

A la sortida , una vegada han arrencat els de marxa , encara que algun crec que es passava la normativa pel forro i semblava més de cros..., anem a la graella .

Seguint les indicacions del speaker anem a donar la tarja de control a la persona que ens indica. Rebem algunes esbroncades i males maneres.

Quins nervis per una prova que haurien de fer amb els ulls tancats. ! Que hi farem ja se sap això és el campionat del "món" d'Igualada i comarca...!

Sortim cap amunt i començo a agafar un ritmet suau doncs pel perfil sembla que això de pujar ho farem una bona estona. Ja tenim temps de passar-les magres...!

A mesura que ens apropem a la zona del tunel del Bruc , el paisatge va guanyant en bellesa , i comencem a agafar alguns bonics corriols que em recorden una part del recorregut de l'any abans i de l'edició de Piera.
Ara toca un tramet de baixades i plans que començo anant a roda d'un parell de nanos joves que tenen un estil una mica més esbojarrat i descontrol.lat que el meu. Diferències d'edat .

De cop en un pas pel bosc veig a càmera lenta com una branca se m'enganxa a la banya dreta del meu manillar, es va tensant , tensant , fins que pam ...surto disparat per l'esquerra en direcció a un toll de fang. Per sort no hi arribo però poc em falta. Garrotada forta al genoll i una bona ferida.

Em passen alguns corredors i torno a agafar la bici i vinga no ha passat res.Som-hi !.

Començo a baixar i em noto poc comode , la bicicleta s'em descontrol.la , primer penso que amb la caiguda no s'hagi trencat alguna cosa o s'hagi afluixat la tanca de la roda.

Finalment m'en adono a meitat d'una forta baixada que porto punxada al davant. Paro just a la sortida d'un rasant on la gent baixa que se les pela , mentre jo vaig canviant la cambra.

Començo a inflar i ... ara ve quan el maten!. Vaig inflant i no hi ha manera , la manxa no va bé .

El lloc és una mica compromés per demanar una manxa i al final decideixo baixar a peu fins el pla a veure si trobo algú que em pugui deixar la bici doncs aqui la gent passa a tota h... .

Arribo a baix i ...eureka un participant que ha trencat el canvi i em deixa la seva manxa. Va de perles ! , Quina finura! . Em diu que es nova , de fet l'estreno jo, i es nota . Li agraeixo i torno a tirar.
No ha estat res ...sols uns vint i cin minutets més o menys . A la merda el temps standard de les dues horetes.Ara ho recuperem...!

Comencem a enfilar la pujada al castell i després d'ensumar baixada ens trobem amb alguna pujada sobtada que fa que la gent malaeixi als de l'organització.

Finalment comencem la baixada final on atrapo en Toni Roca que em diu que no duu frens ...mal lloc per  quedar-te sense.

Arribo a Vallbona , i faig l'scratch de les meva historia particular amb la cursa : 2:34:53 i a sobre veig que enguany hi ha l'opció de descarregar-te un diploma. Ho faré i l'emmarcaré !

Vaig a buscar la bossa de la coca cola i em diuen que he de fer tota la cua de l'entrepà. No n'aprendran mai amb el poc que costa com a altres llocs com la Selenika on al creuar la mateixa arribada ja et donen la beguda . Si no vull l'entrepà per que nassos m'haig d'esperar que facin l'entrepà!.

Malauradament i conyes a part la noticia tràgica és la mort d'un dels participants en cross just creuar la meta .

Des d'aquest blog el meu condol a la familia d'en Julian Ramirez.


Web Cursa                Recorregut             Track wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada